A blogger

Harmadéves informatikus-hallgató a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen. Érdekli a fotózás, a trance és dance stílusú zene, valamint a filmek és sorozatok - nagyjából erről is szól blogja. E-mail

Add to Google

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Jano Labs. Make your own badge here.

Keresés

Friss olvasnivaló

Utolsó kommentek

Címkék

apple (11) a blog (12) blog (68) blogajánló (9) english (5) film (20) fotó (31) gödöllő (2) google (10) hellókarácsony (2) homár (16) időjárás (3) igo (4) iphone (3) iwiw (10) játék (3) jégeső (2) karib tenger 3 (2) kép (43) közélet (52) live (4) lost (6) macbook (4) pda (6) profi válaszol (7) reklám (9) shrek 3 (2) sorozat (9) subba (7) szakma (46) teszt (18) torrent (3) transformers (3) tv (14) vélemény (54) videó (22) zene (4) Címkefelhő

Feedek

Re: Betelt a pohár: vége. - április bolondja

szerda, 2008. április 2. 00:01 Címkék: google vélemény közélet blogajánló a blog április 1

Hadd gratuláljak azoknak, akik bedőltek az előző bejegyzésben olvasható felhívásnak, és nem vették figyelembe, melyik napon is írtam én azt... Az említett blogon egyébként tényleg szarozzák a videót, de mivel egyik sem építő jellegű kritika, ezért nem tudok velük mit kezdeni... Amúgy a többségnek tetszett a videó, ez kis is derül a poszthoz tartozó és a youtube-os hozzászólásokból is... The show must go on!

Néhány április elsejei gyöngyszem; gondoltam hogy a Google, szokásához híven élen fog járni az ökörködésben:

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://janolabs.blog.hu/api/trackback/id/tr94405784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Öcséd 2008.04.02. 18:33:54

áááááááááááááááááááááááááááá
xd
én bevettem!!!

BendePapi · http://iwiw.blogter.hu/ 2008.04.02. 21:00:07

Haha, én is csak a "betelt pohár" miatt néztem bele a videódba és valóban nagyon üt (szerintem nem erős a kontraszt) . Simán benyaltam, még jó hogy a YouTube-on nem írtam kommentet.

A múlt évi GMail április 1-én bevezettett "szolgáltatás" is nagyon ott volt, ha emlékszel még: nyomtatni lehetett több raklapnyit és a cég kivitte házhoz ingyen, had pusztuljanak a fgenyőerdők.

Köszi az bolondok napi visszalinket! ;)

süti beállítások módosítása