A blogger

Harmadéves informatikus-hallgató a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen. Érdekli a fotózás, a trance és dance stílusú zene, valamint a filmek és sorozatok - nagyjából erről is szól blogja. E-mail

Add to Google

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Jano Labs. Make your own badge here.

Keresés

Friss olvasnivaló

Utolsó kommentek

Címkék

apple (11) a blog (12) blog (68) blogajánló (9) english (5) film (20) fotó (31) gödöllő (2) google (10) hellókarácsony (2) homár (16) időjárás (3) igo (4) iphone (3) iwiw (10) játék (3) jégeső (2) karib tenger 3 (2) kép (43) közélet (52) live (4) lost (6) macbook (4) pda (6) profi válaszol (7) reklám (9) shrek 3 (2) sorozat (9) subba (7) szakma (46) teszt (18) torrent (3) transformers (3) tv (14) vélemény (54) videó (22) zene (4) Címkefelhő

Feedek

Earth, Water, Wind and Fire - Elements of Life

hétfő, 2007. június 18. 03:22 Címkék: blog fotó zene vélemény közélet videó

The Master

Május 26, Budapest, Syma Aréna, Tiesto, Elements of Life. Fergeteges volt. Nem vagyok hardcore Tiësto rajongó, a zenéjét azért szeretem. De amit a bulin művelt, az felejthetetlen. Várakozásaimmal ellentétben már 23 órakor a pult mögé állt, és úgy jöttünk el reggel 5 órakor, hogy még pörgette a lemezeket. Mondjuk lehetett érezni, hogy az már a vége volt. Pontosan meddig tartott, tudja valaki? A kommentekbe jelezhetné. Minden számot játszott az új albumáról, nyílván, azzal a különlegességgel, hogy hozta magával a vokalistákat. Itt járt Jes, Julie Thompson, BT és Christian Burns is. Maxi Jazz-et (aki a Faithlessből lehet ismerős) hiányoltuk, de nem is gondoltuk komolyan, hogy jönne. Csak titkon reméltük.

Szánom bánom bűnömet, hogy ezt a bejegyzést nem raktam már ki jó pár héttel ezelőtt, de csak most jutottam hozzá a képekhez és videókhoz. Szabolcs barátom kezelte a fotógépet, én csak jól lenyúltam a képeit és kitettem ide... ;) Fentebb kattintva nyílik a galéria.

Igen, csak egy rövidke videó az íze kedvéért. Tervezem a klipek összevágását, zenét alápakolni, igényesen megcsinálni, de időpontot még közelítőleg sem merek írni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://janolabs.blog.hu/api/trackback/id/tr2088777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzYsZy 2008.02.12. 23:14:23

Helló!

Énis imádom a trance-t, csak azt hallgatok, viszont nekem Tiesto kedvencem is:D:D
Kb. fél 6 ig lehetett..utolsó számként lenyomta a Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiësto rmx)-t.
Előtte még volt Cosmic Gate-től a Consciousness..na hát ott még meg is köszönte magyarul(!!) :D Naon jó fej volt..és hihetetlen buli..életem eddigi legjobbja.

süti beállítások módosítása